torsdag 8 mars 2007

Jag skäms...


... för att det är mitt fel att det inte skrivits något på en vecka här. Det beror inte på att jag inte gjort några fel den senaste tiden, tvärtom. För att kompensera för frånvaron tar jag nu på mig skulden för:

- Joe Laberos hår
- locken till 7-Elevens kaffemuggar
- samlingsboxen med Polisskolan-filmerna
- herpes
- detta
- missmatchen mellan antalet korvar och korvbröd i förpackningar
- Carolina Klüft
- lambadan
- Kloker, Glader, Butter, Blyger, Prosit, Trötter och Toker

Gott så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh. Äntligen vet jag vem som gav mig herpes.

Anonym sa...

Så skönt att äntligen få klarhet och någon att skylla på!!
Antagligen var du inte född när jag fick herpes första gången, men det är nog ditt fel ändå!!!!

matilda sa...

ja jävlar. lambadan har sårat oss alla.. ta dig.